Wednesday, October 7, 2009

KERJA DAN BELAJAR

Salam dari pantai timur.....
setelah melaporkan diri di Jabatan Sukan, Kebudayaan dan Ko Kurikulum, Universiti Malaysia Kelantan pada 23 Ogos 2009, ari ni dh lebih sebulan aku keje...tak dapat aku nafikan suasana kerja dan belajar sangat berbeza namun learning process never stop even kita dh kerja...pembelajaran di dalam bilik kuliah amat berbeza dengan hakikat kerja sebenar...penglibatan dalam akiviti kelas dan program semasa dalam pengajian amat membantu aku membiasakan diri di sini.kepada yang masih belajar,involve la dgn program kls o mne2 persatuan,amek tau psl prosedur pe sume jgn hanya jd penumpang cz pengalaman mengurus dan mengendali sedikit sebanyak membantu semasa kerja nanti...banyak lagi perkara baru yang aku dah belajar dan akan belajardi sini.tapi aku tetap mahu katakan belajar di FAKULTI SAINS SUKAN DAN REKREASI, UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA MALAYSIA SHAH ALAM adalah benda yang paling tepat dan berguna untuk aku.tempat yang paling banyak memberikan aku ilmu (teori dan praktikal) serta pengalaman dan memori yang amat bermakna dalam hidup aku....UiTM tetap di hatiku...

1 comment: